Jak wybrać narzędzie do marketing automation?

Wybór na rynku jest szeroki, dlatego też powinien zostać dopasowany indywidualnie do rodzaju firmy. Jakie więc wybrać narzędzie? Każde przedsiębiorstwo jest inne, jednak kluczowa kwestia jest taka sama.

Podziel się wpisem

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Analiza

Niezbędna do wyboru narzędzia i zbudowania strategii działań. 

Powinna ona określać:

  • główne cele i założenia jakie chce osiągnąć firma w związku z wdrożeniem narzędzia,
  • zadania, jakie należy wykonać, jakie funkcjonalności mogłyby być do tego wykorzystane,
  • biznesowe długoterminowe plany firmy – aby zakupione narzędzie wykorzystywać w jak największym stopniu i w długim wymiarze czasu wciąż spełniało wymagania,
  • czy narzędzie ma łączyć się z innymi platformami, pobierać z nich dane.

Właściwie stworzona strategia jest kluczem do sukcesu wszystkich kolejnych działań. Początkowo wdrożenie narzędzia wymaga sporo pracy aby spersonalizować je pod wybraną firmę, ale w efekcie, zautomatyzowane procesy oszczędzają mnóstwo czasu i pracy.

Oczywiście – nie trzeba wszystkiego wiedzieć. Jeśli nie ma do tego zasobów lub kompetencji, można skorzystać ze wsparcia specjalisty, który pomoże wybrać najlepsze narzędzie, przeprowadzi przez proces wdrożenia i kolejne etapy rozwoju.

Jeśli Twoja firma potrzebuje takiego wsparcia – możesz skorzystać z bezpłatnej, 30 minutowej konsultacji dostępnej w sekcji kontakt.