Analiza
Niezbędna do wyboru narzędzia i zbudowania strategii działań.
Powinna ona określać:
- główne cele i założenia jakie chce osiągnąć firma w związku z wdrożeniem narzędzia,
- zadania, jakie należy wykonać, jakie funkcjonalności mogłyby być do tego wykorzystane,
- biznesowe długoterminowe plany firmy – aby zakupione narzędzie wykorzystywać w jak największym stopniu i w długim wymiarze czasu wciąż spełniało wymagania,
- czy narzędzie ma łączyć się z innymi platformami, pobierać z nich dane.
Właściwie stworzona strategia jest kluczem do sukcesu wszystkich kolejnych działań. Początkowo wdrożenie narzędzia wymaga sporo pracy aby spersonalizować je pod wybraną firmę, ale w efekcie, zautomatyzowane procesy oszczędzają mnóstwo czasu i pracy.
Oczywiście – nie trzeba wszystkiego wiedzieć. Jeśli nie ma do tego zasobów lub kompetencji, można skorzystać ze wsparcia specjalisty, który pomoże wybrać najlepsze narzędzie, przeprowadzi przez proces wdrożenia i kolejne etapy rozwoju.
Jeśli Twoja firma potrzebuje takiego wsparcia – możesz skorzystać z bezpłatnej, 30 minutowej konsultacji dostępnej w sekcji kontakt.